Post by reruffcounhardra on Feb 16, 2022 8:22:35 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Stickman Legends: Shadow Fight ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Stickman Legends: Shadow Fight IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ hacke penger ▞▞▞
▞▞▞ Stickman Legends: Shadow Fight 2022 version ▞▞▞
Denne appen kan ikke lastes ned Jeg lastet den ned flere ganger, men svarer ikke, den sier bare å oppdatere den igjen og igjen, men den er ubrukelig.....hva i helvete...
På en eller annen måte likte jeg å spille av denne applikasjonen, men jeg har noe plaget som noen ganger kan ødelegge meg mens jeg spiller, er at innstillingen for hvor du går fra venstre til høyre og innstillingen for hvordan du hopper er atskilt, og det er det jeg ikke liker med dette spillet.
Stickman Legends: Superhéroe Acción xxa
Så langt er det bra, men lei av å se legger
Grafikken var fantastisk og kampen var ekstrem. Jeg vil anbefale dette til vennene mine som vil ha et fantastisk offline spill
last ned Ninja warrior: legend of adventure games Game apk for android, ... Stickman Legends: Shadow Fight Offline Sword Game APK
det er et fint spill, men mengden av annonser de sender inn til deg er altfor mye, noe som gjør spillet uspillbart
Kan ikke skifte kostyme. Jeg brukte penger på det, og den funksjonen fungerer ikke. Bortsett fra det er det et ganske bra spill
Morsomt, utfordrende og gjør det enkelt å få plass uten å bruke en haug med penger. Elsket det.
Ikke verst! Jeg liker spillet, måten du kan kontrollere veksten til karakteren på. Jeg skulle ønske at nivåene skulle tilbakestilles når du fikk en ny karakter.
Smertelig åpenbart at denne appen bare er designet for å være en pengegrav, til det punktet hvor det faktisk er pinlig for dem. Ber uhyrlige pengebeløp for ting som IKKE engang SKAL være til salgs i utgangspunktet. Jeg vil legitimt ikke anbefale denne appen til noen.
Morsomt spill, men pvp er en spøk. Det er bare å mose knappene til timeren slutter. Selv om du har en stor fordel over motstanderen din, vil du fortsatt ha vanskelig for å slå boten. En av mine toon er nivå 250 nå, og jeg er et suverent medlem og jeg begynner å møte en vegg.
Shadow Fight 2 Special Edition - Last ned for Android - Veadug
Jeg liker dette spillet, men hvorfor jeg trenger internett for å spinne, kombinere et tilbehør, hoppe over nivåer og når jeg åpner brystet. Ville du at spillet skulle være online??? ,Før jeg kan kombinere tilbehør, har jeg ikke internett, men nå kan jeg ikke. I Dooooooonnnntttt lllllliiiiikkkkkkeeeee iiiiitttt. Tilbake til den gamle stilen i spillet som vi kan hoppe over, åpne kiste/kjøpe kiste, kombinere tilbehør til og med offline, plssss.
Spillet er kjempebra, morsomt, spennende, kreativt og har den beste grafikken. Bevegelsesknappen er litt plagsom. Skaperne av spillet, hvis mulig, juster det slik at det kan bli mer gratis. Kanskje i en ny oppdatering av spillet .Det er alt, den analoge pinnen er det eneste slifht-problemet. Alt annet er flott. Takk for din tid.
dette spillet er så bra, men når jeg vs sjefen taper jeg fordi timeout jeg oppgraderer cratheren min og oppgraderer alt, fortsatt taper fordi time out, hvordan fikser jeg det?
akkurat som de andre, lignende spillene. altfor kjedelig.
Det er et fantastisk spill og det er veldig gøy selv om spilleren ikke gjør mye og ikke har noe valg av kampplass. Og en ting jeg vil elske at du endrer er den flate kampplassen.
Det er greit spill. Kontrollene er ok, men spillet blir litt forvirrende når du begynner å samle mye inventar. Spesielle trekk er kjempebra, men alt ekstra som er kult må du betale for. Jeg skulle ønske utviklerne ville forstå at ikke alle spillere har en gull- eller sølvskje i munnen vår. Helvete er vi heldige å få en treskje.. Men det var greit å bruke tid på en stund.
du trenger energi for å kjempe. Jeg liker å gi spill fem stjerner. dette spillet fortjener mer. Jeg liker ikke å ha energi å kjempe med, og jeg liker ikke å være begrenset på spillet mitt. Jeg er ikke enig med oppsettet og spesielle elementer. Jeg liker ikke å trenge internett for å gjøre noe som ikke involverer andre spillere eller internettfunksjoner. Jeg liker ikke å bli lovet flere karakterer senere og så finne ut at du må betale for dem. jeg liker gameplayet. det er et flott spill, men det har problemer.
Nais
Jeg bare elsker spillet, det har en fantastisk spilleopplevelse og det er bare så morsomt, og jeg brenner til og med ipoden min til den går ned til 0%, det er så fantastisk, og jeg ville bare si takk til utvikleren av spillet og ja, men skal ikke lyve dette er etter min mening et av de beste spillene jeg noen gang har spilt i mitt liv
Flott spill, men når du først kommer til sjefskampen i den tredje verden, hvis du (shido i dette tilfellet) ikke har de rette kreftene (isdragene puster og skråstreken treffer) er det utrolig vanskelig å slå ham. Du må tilkalle branndrage og rulleblad for å slå ham. Så det er irriterende og tidkrevende å tilbakestille alle ferdighetene dine bare for å komme forbi dette nivået.
Det er et fint spill, men når en annonse dukker opp, slår den spillet av.
Jeg gir 2 stjerner fordi karakteren er veldig dyr.
Stickman Legends: Shadow Fight Jangovar ezrr
det er et kult spill, men jeg hater lure betaling for å vinne spill. du ser at du må fullføre et visst nivå for å låse opp en karakter bare for å bli fortalt at karakteren er 9,99 etter at du har låst den opp. opp.
Alien Shooter; Amazing Crime Strange Stickman Rope Vice Vegas ... Sea Battle 2; Shadow Fight 2 Spesialutgave; Smashy Road: Arena
Absolutt 💯 morsomt tidsspill, annonser er litt mye her og der, men ellers er det et flott spill.
Dette spillet er veldig morsomt og utfordrende fordi du vil dø mye i overlevelsesmodus hvis du ikke har gode gjenstander.
Anstendig spill god mekanikk trenger mer allsidige kombinasjoner og med mer naturlig bevegelse alt i alt et godt spill
Jeg elsker dette spillet, men jeg vet ikke hvordan jeg skal oppgradere spillet Spillet for å fortsette 👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👍👍☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺😇😇😇😇😇😇😷😟😲🙋🙋🙋🙋🙋🙋🙋🙋🏃 🚣👼 Lag flotte monstre 👿👿👿👿👿👿 Lik dette best av luke
Dette spillet er veldig dårlig .. kan ikke oppdateres. klarte ikke å oppdatere .. jeg vet ikke hvorfor. veldig dårlig
Dino Water World- Dunia air Dino Petualangan fwqf
Bra spill. Fullførte nylig alle vanskelighetsmoduser for noen dager siden etter et helt halvt år. Vanedannende og utfordrende, men alt verdt det til slutt (vel, hvis du spiller kampanjemodus)
👍
Stickman Legends: Shadow Fight Offline Sword Game 2.5.1 Stickman Legends: Shadow Kamp er en hack ' n 'slash bevegelse reise rekreasjon som gjør bruk av.
dette er et fantastisk og veldig godt kjørende spill både offline og online, jeg er så glad for at jeg bestemte meg for å laste det ned og jeg har hatt det kjempegøy hver eneste dag!!!!
Irriterende selv om jeg har sterk forbindelse. Jeg kan ikke lage relikviegjenstander, det står "Trenger internettforbindelse"
Spillet var solid, men for å gjøre mange ting må du i utgangspunktet kaste lommeboken på skjermen og prisene er et helt annet tema, men foruten alt det er det i beste fall anstendig
Football Legends 2021 | Spill | Sveip.no
Til å begynne med er det litt morsomt, men senere blir det helt repeterende. Det er ingen plot, du bare kutter og kutter ikke mer eller mindre. Det hadde vært mer interessant om det var en god historie. PvP ser ut til å være rigget. AI-en er litt for sterk og det er ganske vanskelig å beseire fiender selv 10 nivåer lavere enn deg for ikke å si noe om en på samme nivå eller høyere. Kampmekanikken er ok, ingenting er for unikt. En ting som er bra med dette spillet sammenlignet med mange andre er at det er ganske enkelt å få bra utstyr mens du i andre må betale for noe anstendig, i dette kan du få det gratis så lenge du spiller en stund . Men du kan rett og slett bli lei av dette spillet før det.
Det er en irriterende feil i den gigantiske ormekampen. Midt i kampen gir den meg skjermen når jeg dør når jeg trykker x jeg tapte og når jeg fortsetter skjer det samme betal for det samme skjer fiks dette plz
Kampanjen har et kraftkryp som er litt morsomt å male. Pvp i dette spillet er imidlertid utrolig dårlig og trenger MYE oppmerksomhet. Bra for en tidssløser, du kan bruke 2$ for å bli kvitt de konstante flom-apene, og være glad for det. Hvis du holder deg unna F2P, er annonsene bokstavelig talt etter hvert nivå; SUPER irriterende.
Spillet er flott. Den eneste klagen er at tilleggene skulle forsvinne etter kjøpet.Det er færre tilføyelser og tillegg er kun når du mottar tillegg.. Men legger til b4 i 5-30 sekunder, men nå etter kjøp er alle tillegg 30 sekunder eller mer, og deretter er tillegg ALT det samme. Hver dag ser det samme tilføyelsen om og om igjen.
Stickman Legends er et actionpakke-kampspill med 3D-grafikk. Helt siden jeg lastet ned spillet, har jeg spilt det nesten hver dag.