Post by reruffcounhardra on Feb 16, 2022 8:10:20 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ King Of Defense: Merge TD ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ King Of Defense: Merge TD IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ juksekode uendelige krystaller ▞▞▞
▞▞▞ King Of Defense: Merge TD 2022 version ▞▞▞
Etter oppdatering blir alt dyrt
Real Gangster Crime Екшн dnt
Det er så kult
Penger penger penger!!!!!
হহ হহ
veldig tøft, jeg har ikke så mye tålmodighet til å oppgradere så sakte, fiender er sterkere enn helten og kjæledyret og alle de andre kreftene, i tillegg til disse er det overdrevent mange tillegg du må se for å fortsette spillet, verste spillet Jeg spilte dette spillet i 2 måneder, men så ingen forbedring
god
Oops
Spillet lar meg ikke se annonser for edelstener (bare 1. og noen ganger 2.), så jeg kan ikke komme videre så mye som jeg ønsker. Snart avinstallerer jeg det fordi jeg ble lei fordi land 2 er for vanskelig. Du bør balansere spillet på nytt for å få mer glede og fikse annonseproblemer. Edit: faktisk vil jeg gi denne 1 stjernen nå på grunn av ditt idiotiske svar. Sjekk nettet mitt? Er du så frekk? Jeg fortalte deg nettopp at 1 annonse fungerer bra og 2 sekunder senere har jeg nettproblemer? Wow neste lvl retard
Jeg oppdaterte nettopp spillet fordi jeg ikke kunne få belønninger for annonser, og nå kan jeg ikke åpne spillperioden. Det krasjer på åpningsskjermen. Vennligst fiks! Takk skal du ha!
Klassisk p2w.
fin grafikk og spillstil. . elsker det. .
Idk
Gg
Veldig dårlig spill, ikke kast bort tid på noen
Betal for å fullføre nivåer. Så snart du når de siste stadiene er grunnleggende helter ubrukelige. Du må betale for å få dem, så det er greit å vinne spillet. Vil powerups betale dem, det er et spill laget for å ta pengene dine, ikke spill det, det er en svindel
Dette var det dummeste spillet noensinne
Spillet mangler en helt, selv med et kjæledyrskum er det lett å drepe. Minst 2-3 helter må legges til spillet slik at forsvaret ikke er vanskelig. Hvis du bare har en helt, kan motstanderen gå inn fordi det er 2 stier der. Spesielt nivå 18 er veldig vanskelig å forsvare med dragebossen og nisser som heller ikke er i stand til tårnforsvar. Trenger virkelig 3 helter for å dele seg over passasjen. Man kan egentlig ikke gjøre det, jeg har spilt et spill før, og livet til basen min er alltid tom.
Ville ha gitt 5 stjerner, men jeg kjøpte noe og fikk det aldri så ikke kult.
King Of Defense: Merge TD Stratégiai játékok ycr
Kult premiss for de første 20 nivåene og så er det det samme som alle de andre. Betal for å vinne eller miste tålmodigheten din i flere dager for å få noe i det hele tatt som ett element eller ett nivå for én karakter. Ikke verdt det for meg.
Våpen blir svakere og mål blir sterkere
King Of Defense: Merge TD אסטרטגיה nziu
bra spill
God tid morder
For ustabil i Android10
Utfordrende
Spillet starter ok, veldig morsomt å spille, men ved lvl 14 blir det PAY TO WIN... Jeg avinstallerte spillet, det er ikke verdt innsatsen.
Uf gjør h
finne
Fiks sikkerhetskopieringsgjenopprettingsfunksjonen. Kan ikke spille over 2 mobiltelefoner
Så langt er spillet veldig bra! Ja, det er mye jordbruk å drive med, men det ville ikke vært gøy om det var så enkelt. Jeg vil oppdatere anmeldelsen hvis jeg ombestemmer meg, men foreløpig har jeg ikke funnet noe problem med spillet.
Yamaha
Jeg godt spill for å tilbringe tid på legekontorets venterom eller drepe tid på kvelden. Har brukt null så langt og fullført de fleste av de første 20 nivåene på mareritt. Vil si at du må slipe for mer avanserte helter eller betale. Oversettelser må poleres og helten A. Jeg kunne trenge litt finjustering.
Verre spill i historien! Du kan ikke gå videre til neste trinn med mindre du betaler for å vinne! Verre forsvarsspill noensinne.
Jeg kan ikke spille reklame lenger
oppdater for bare 1 kart what the fa***
Det er ikke et spill, det er som et smertespill, et veldig dårlig spill. Å spille disse spillene betyr å behandle deg selv som gal, men ikke kast bort tiden din.🤕🤕🤕
Det er i te re st
King Of Defense: Merge TD Diskarte qiw
Bra spill
Bra spill.
Hvis du liker Kingdom Rush, vil du like dette spillet.
P2W, helt sinnsykt hvordan til og med appoppdatering kan føre til ting som nervøse helter, låsing av runeautomater og andre aspekter av spillet med det eneste formålet å hente ut mer penger
IKKE bruk pengene dine på dette spillet. Jeg har ikke mottatt varene mine innen 4 dager og ingen svarer på e-postene mine. Støtter ikke google play eller dette spillet. Alle er stille.
Det er et vanskelig spill.. Trinn 4.. Er vanskelig.. Hva skal jeg gjøre..
King Of Defense: Merge TD حکمت عملی tzc
Grafikken er altfor liten i alt fra beskrivelse, til spillkart og spilling, må være en ekstra stor zoomfunksjon for ikke å forårsake massive øynene og tenke på å avinstallere som et resultat! Grafikken er fin, men trenger ekstra detaljer, fin musikk, men for lavt, trenger volum for musikk og lydeffekter. Fin variasjon, men ingen reell beskrivelse av av alle power-ups og. funksjoner. Betal for å komme videre, for dyrt, enorme mengder penger for å komme hvor som helst helter for dyrt!
Faller dessverre inn i den klassiske "tårnforsvaret, men betal oss for edelstener og helter og tre og..."-formelen. Utmerket mekaniker for å smelte sammen roere. Hvis en lønn for å vinne-mentalitet (med tanke på at utviklere fortsatt trenger å tjene penger) ikke plager deg, vil absolutt anbefale et forsøk på grunn av dette spillets innovasjon.
Fin grafikk.